26 October 2012

menjelang SPM

lagi 9 hari nak SPM... aku dh bersedia ke? rasa2nya dah utk smua subjek kecuali BI.. aku risau lah subjek BI ni... aku lemah Grammar...
korg plak mcm mne? dh sedia ?
SPM ni hasil 12 tahun kita bersekolah dr tadika sampai la form 5..
harap2 dpt straight A.. dh byk usaha aku buat utk SPM..
harap2 Allah berikan rezeki pada aku utk dpt Straight A...
aku slalu niat dlm hati...
"Ya Allah, berilah aku peluang untuk membuat ibu bapaku menangis kegembiraan untuk hari yang paling bersejarah dlm hidupku... setelah selama ni aku slalu buat mereka menangiss kerana sifat aku yg sering alpa dgn perintahmu.. bukakanlah pintu hatiku Ya Allah.. untuk bls jasa mereka.. setelah mereka bersusah payah membesarkan aku.. menangis kerana aku.. smuanya kerana aku.. jadi utk kali ini, berilah aku peluang utk gembirakan mereka.. untuk membls jasa mereka dgn kejayaan yg mereka dambakan terhadap aku.. Sesunggunya Kau Maha Pengasih lagi Maha Penyayang" amin.....
ni lah niat aku stiap kali aku belajar , pegi skola, nak jwb exam...
aku hr sgt pintu hati dan akal fikiran aku dan korg smua terbuka untuk jwb SPM nanti.. terbuka dgn luas utk melimpahkan segala ilmu yg telah cikgu berikan selama 12 tahun ini... amin ya rabbal alamin...

No comments:

Post a Comment