13 October 2012

ERTI SAHABAT

sahabat atau lebih dikenali sbgai kwn.. mereka adlah org terpenting dlm khdupan sosial kita.. tanpa mereka  hidp kita sunyi.. x de teman nk sembang2 kan.. so, bercrita tntg sahabat.. korg tau x apa erti shbt yg sebenar? shbt adlh org yg slalu ada dgn kita saat kita senang dan susah.. dan mereka x kan biar kita hanyut dlm kesesatan.. mereka akan berusaha utk menarik kita kembali ke jln yg benar.. so, aku syg sahabat2 aku.. walaupun perangai mereka berbeza2, tp tu lah yg unik tentang mereka..antara kwn2 aku Zulaikha , Farhana ,  Zulhafiz , Shazwana , Aliana n Aina .. dorg ni smua mmg gila ! haha.. slalu happy kan aku.. kalau aku ada mslh, tmpt yg akan bg aku ktngn adlh bersma mereka.. kalau dgn mereka, mesti hilang sgala duka yg ada.. ceee wahhh.. haha.. but its true friend :) aku syg korg.. syg sgt :)

No comments:

Post a Comment