09 December 2012

kisah lepas Spm

Hai korg.. pe kaba? cm ner ngn SPM ? smuanya berjln ngn lancar ke ? aku, ok la.  harap2 dpt rsult yg cmerlang.. amin..
so,apa plan korg smua abes SPM ni... aq cadang nk rehat jap.. bulan 1 t bru start keja.. skunk aku rasa free giler ouh.. da x risau sal keja skola,sal exam.. skunk pk masa dpn plak.. nak blaja kt mna.. nk keja apa.. tu je yg aq pk skunk ni.. tp aq skunk da rasa dr aku ni da dewasa plak.. hehehehe..
and.. the special thing after i end up my SPM is i GOT my Samsung Galaxy SIII ... huhuhuhuhu... i'm so excited dude.. !! tu la perkara yg aku nanti2 kan lps hbs SPM ni.. hp ni da jd bf aq da.. sentiasa bekepit.. hehehe.. hbs je SPM mlm tu trus g pearl point, hbs..  kopak duit mak aku RM 1730 ... hehehe... aku pun senyum lebar la bila dpt  ... gila x senyum... bnde yg aku mengidamkan kot.. huhuhuhu

but,the sadness thing is my bff, farhana dh pndah... sedih ouh.. walaupun still leh cntact tp bla da bejauhan ni rasa lain plak.. sedih.. insyaallah.. de masa kita jumpa k..

lps SPM ni hbgn aq ngn bff mkin rapat.. sntiasa gather sama2.. so sweet.. huhuhu... yela.. lps ni smua nk bwa haluan masing2.. da x de masa nk lpak.. masa ni je la nk lpk kan..

that's all... nnti aq update lg ye.. assalammualaikum..

No comments:

Post a Comment