14 November 2012

BOYFIE ???

hai.. lama x update.. korg pe habaq?? haha.. aku sihat2 jer.. alhamdulillah.. dah empat paper SPM gone.. so boleh la relax sikit an.. tp mcm x best.. feel exam tu mcm dh x de.. x takut dah.. hurmm
sebenarnya aku ade bnde nk share ngn korg lah kan.. ehehe.. berkenaan ngn perasaan.. korg kan penah x admire kat seseorg? but korg x tau sapa org yg korg admire tu??? pelik an... aku mghadapi perasaan tu skrg ni.. aku ada rasa mcm admire kt seseorg tp x tau sapa org tu.. haish.. pelik , pelik.. perasaan ni lain auw... mcm ada rindu kt seseorg..tp entahla.. masih x dpt sapa org tu..

dalam hidup aku.. aku ada 3 impian..
1.aku nk jadi accountant yg terkenal yg gaji bulanan dia RM 30000 ke atas.. tu pun dh mencukupi..
2.aku nk ada sebuah banglo dia atas 2 ekar tanah.. aku nk hidup dgn mak,ayah,adik dan kedua2 nenek aku..
3.aku nk jd seorg entertainer yg hebat,... aku nk blaja main piano,gitar,drum and biola

haha.. gempak x impian aku ??

berbalik pada topik utama... agak2 sapa lelaki tu ? hah.. aku masih tercari2..
kadang2 aku jeles tgok kwn2 aku tu.. haha.. x pe2.. allah dh tentukan kehidupan aku .. Dia juga tau siapa jodoh aku :D so, "menunggu sesuatu yang amat berharga dlm dri ku" ...

bye2.. asssalammualaikum..

No comments:

Post a Comment